  • Data: 2012-06-15 02:36:12
    Temat: Re: BPH - komponent: brak
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jqsttm$3o2$1@news.task.gda.pl...
    > Zadziałało na innym komputerze. Co ciekawe - wcześniej nie korzystał z
    > BPH, a nic nie ściągał. Mój komputer (i według strony) zasysał plug-in.
    > Coś ta koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.

    Ci z banku to na kompach się nie znaja. W Półbanku wciskali mi, że ten
    certyfikat to na jednym kompie tylko działa.
    Po wyeksportowaniu działał na innym. Ponadto w Firefoxie bez dodatkowych
    czynności nie chronił hasłem
    i każdy, kto do kompa usiadł, miał dostęp przez FF do mojego konta. Bez
    zapamiętywania haseł.
    W tym kraju trzeba być alfą i omegą aby zadbać o włąsne bezpieczeństwo....
    Bank tego nie zapewnia.

    Feromon