    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
    Date: Sun, 13 May 2007 05:41:24 +0000 (UTC)

    Piterson <Piotrek> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:f2590h$e9b$1@inews.gazeta.pl...
    > [..]

    > Dlaczego ukryte? Przeciez napisali, ile kosztuje polaczenie z podanym
    > numerem. Poza tym patrzac na oplaty niektorych infolinii, to czasem oplaca
    > sie wykrecic zwykly numer, niz 0-801, szczególnie, jeśli ktoś znajduje się w
    > takiej samej strefie numeracyjnej co bank (zazwyczaj Warszawa).

    Chodzi o to, ze dzwonienie na infolinie w zwiazku z uaktywnieniem karty i
    otrzymaniem numeru pin jest przymusowe - jest to niewykazana oplata za ta czynnosc.
    Przy wszystkich kartach przewijajacych sie przez bank jest to juz dosyc duza
    pozycja.
    Biorac karte, czy wznawiajac, nie mam wyboru, czy pin telefonicznie, czy poczta lub
    do odbioru w oddziale.