  • Data: 2007-05-04 19:47:59
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote in message
    news:f1fvv6$49e$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak przy okazji - jak zamykalem kiedys konto w jednym banku, to odczekano
    > 14 dni,
    > czy nie splynie cos zaleglego i zamknieto - bylo to kilka lat temu nie
    > sadze, zeby
    > ten okres ulegl wydluzeniu..

    Bo statystycznie jeste to termin w ktorym jest rozliczane gros transakcji.

    > Sadze rowniez, ze terminy o ktore pyta autor, sa
    > zawarte w umowach pomiedzy firmami obslugujacymi terminale a bankami. Z
    > tym, ze
    > watpie, zeby podano je klientowi.

    Sa, ale...
    po pierwsze klient nie jest strona tej umowy, wiec w stosunku do niego nie
    ma ona zastosowania
    po drugie, terminy te sa okreslane w miesiacach, a nie dniach.
    Wyobraz sobie, ze taksowkarze czesto rozliczaja transakcje raz w miesiacu i
    zwykle korzystaja z imprinterow, a wtedy autoryzacji nie ma.

    > Atakujacy usilnie staraja sie nie zauwazyc, ze piszacy nie skarzy sei, ze
    > musial
    > zaplacic, a na to, ze nie mogl wykonac zamierzonych platnosci, poniewaz
    > zbyt
    > zawierzyl danym banku.

    Jak dla mnie w tytul posta moze swiadczyc o czyms zupelnie innym...

    > Sadze, ze nawet najbardziej modrzacy sie w tm watku, jesli
    > przez 4-5 dni nie robia zadnych ruchow finansowych, zakladaja, ze maja
    > wglad w
    > faktyczny stan konta i nie oczekuja, ze ktos im dokszieguje cos z data
    > wsteczna
    > prawie sprzed 3 tygodni.

    Nie wiem kogo masz na mysli, ale u mnie zadko nie ma zadnych ruchow przez
    tyle dni, ale z grubsza wiem ile musze zaplacic za 3 kursy taksowkami z
    polowy ubieglego m-ca. A poniewaz jestem swiadomym uzytkownikiem takich
    instrumentow jak karty, wiec korzystam z karty kredytowej i wyciag dostaje
    jakies 2 tygodnie przed koniecznoscia zaplaty. Jesli cos mi sie nie bedzie
    zgadzalo bede mial czas na reakcje. Dodam jeszcze, ze tam gdzie moge uzywam
    Amexa i autoryzacje (blokady) mam raz na jedna transakcje, albo jeszcze
    rzadziej. Wyobraz sobie co to bylby za klopot dla tak roztrzepanej osoby jak
    inicjator watku. Pewnie co miesiac musialby placic kary za przekroczenie
    limitu ;).

    MK