  • Data: 2007-05-04 19:12:03
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf pisze:

    > Ale rowniez nie autora posta.

    No to powiedz, co ten biedny bank ma zrobić, żeby autorowi wątku było
    dobrze? Blokadę na 3 miesiące? A może blokadę na zawsze? I niech klient
    się martwi jeśli transakcja nie dojdzie do skutku, bo bank po prostu
    blokuje i finito. Jak się zorientuje, to zareklamuje, że mu z konta
    ubyło 2x 300zł za zakupy w markecie zamiast tylko 300zł. Jak nie
    zauważy, to nigdy te środki nie będą dla niego dostępne - chyba że
    kiedyś przyjdzie zamknąć konto i będzie go czekać "miła niespodzianka":
    my tu panu blokujemy kilka stówek, bo dwa lata temu była autoryzowana
    kwota, ale rozliczenie nie przyszło. Tak lepiej?

    > Tak przy okazji - jak zamykalem kiedys konto w jednym banku, to odczekano 14 dni,
    > czy nie splynie cos zaleglego i zamknieto - bylo to kilka lat temu nie sadze, zeby
    > ten okres ulegl wydluzeniu..

    Co to ma do rzeczy? Wydłużenie czasu blokady z powiedzmy 7 dni do 14 dni
    nie rozwiązuje problemu: zawsze może trafić się transakcja sprzed
    miesiąca. A wydaje mi się, że mimo wszystko więcej jest transakcji,
    które nierozliczone w ciągu tygodnia nie będą rozliczone nigdy niż będą
    rozliczone w ciągu następnego tygodnia :)

    Marek