    From: "Henry" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Date: Mon, 7 May 2007 01:35:47 +0200

    > Ciężko, żeby sobie radzili z problemem, który nie leży po ich stronie.
    > Postaraj się zapoznać z tym w jaki sposób funkcjonują płatności kartami
    > oraz kto odpowiada za obciążenie Twojego rachunku.

    Sorki, ale jak czytam "to nie wina banku" to nie wiem czy płakać czy się
    śmiać.
    Rozumiem, że problem dotyczyłby stacji jednej firmy. Ale to zdarza się na
    większości stacji, sklepów itp.

    A jak raz rozmawiałem z dyrektorem oddziału w moim banku to powiedział mi
    tak :

    "... bo wie Pan to jest tak, że terminale po północnej stronie miasta
    działają OK, a jak Pan pojedzie na południową stronę i pech chce, że te
    stacje mieszczą się w tej południowej części (zresztą Geant gdzie
    najczęściej robię zakupy też tam się znajduje) to tam mogą występować
    kłopoty"

    No przecież musiałem wyjść, bo gdybym tego nie zrobił to nie wiem co by się
    stało.

    I nie wmawiajcie mi, że to nie wina banku.

    I tak jak ktoś wcześniej zauważył... problemem dla mnie nie jest to, że
    musiałem zapłacić "za zagubioną transakcję" ale czas po jakim to zostało
    zaksięgowane i fakt, że inne płatności czasami są odwoływane.

    I mam co do tego "ale" bo nie zdarzyło mi się to po raz pierwszy.