  • Data: 2006-07-31 11:02:24
    Temat: Re: BPH oprocentowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: id <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wójcik wrote:

    > Mam pytanie jaką masz marze w umowie z bankiem? Ja mam podobna sytuacje
    > z kredytem do Ciebie, tez wziety w czerwcu 2005. Dwa tygodnie temu
    > zlozylem pismo o zmniejszenie marzy a nie oprocentowania i po tygodniu
    > mialem odpowiedz pozytywna, teraz czekam na przygotowanie aneksu do
    > umowy. To co bank aktualnie zaproponowal to marza 1,5%+libor 6M do
    > wyliczenia oprocentowania.
    > MW
    Nie pamietam ile jest marzy, sprawdze wieczorem.
    Czyli mowisz, ze problemem moze byc kwestia zlozenia pisma o obnizenie
    calosci oprocentowania, podczas kiedy powinienem ubiegac sie tylko o
    zmniejszenie marzy banku tak? Ale przeciez calosc wynika wlasnie ze
    skladowych - marzy, LIBOR-u itd. Mam nadzieje, ze BPH nie jest az tak
    szczegolowy, ze moje pismo trafilo do kosza, bo zamiast ubiegac sie o
    zmniejszenia marzy, napisalem ze chce zmniejszenia calego oprocentowania.

    A czy wiesz cos o kwocie 500 zl jaka podobno nalezy zaplacic za ta
    operacje zmniejszania procentow? Gdzies na jakiejs grupie to wyczytalem,
    ze podobno BPH tyle bierze.

    --
    Irek