  • Data: 2006-07-31 06:18:43
    Temat: Re: BPH oprocentowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > pisze, bo juz mnie chce szlag trafic. Czekam na odpowiedz BPH-u juz
    > ponad DWA miesiace (od 22.05.2006 kiedy zlozylem pismo w banku) i moja
    > Pani agent z BPH (z ktora od poczatku zalatwiam wszystkie sprawy
    > kredytowe) ciagle prosi mnie o cierpliwosc i o telefon za tydzien.
    Mam pytanie jaką masz marze w umowie z bankiem? Ja mam podobna sytuacje
    z kredytem do Ciebie, tez wziety w czerwcu 2005. Dwa tygodnie temu
    zlozylem pismo o zmniejszenie marzy a nie oprocentowania i po tygodniu
    mialem odpowiedz pozytywna, teraz czekam na przygotowanie aneksu do
    umowy. To co bank aktualnie zaproponowal to marza 1,5%+libor 6M do
    wyliczenia oprocentowania.
    MW