  • Data: 2006-07-31 12:40:16
    Temat: Re: BPH oprocentowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > Nie pamietam ile jest marzy, sprawdze wieczorem.
    > Czyli mowisz, ze problemem moze byc kwestia zlozenia pisma o obnizenie
    > calosci oprocentowania, podczas kiedy powinienem ubiegac sie tylko o
    > zmniejszenie marzy banku tak? Ale przeciez calosc wynika wlasnie ze
    > skladowych - marzy, LIBOR-u itd. Mam nadzieje, ze BPH nie jest az tak
    > szczegolowy, ze moje pismo trafilo do kosza, bo zamiast ubiegac sie o
    > zmniejszenia marzy, napisalem ze chce zmniejszenia calego oprocentowania.
    Może wynikać z tego lub z kiepskiej pracy osoby u ktorej zlozyles pismo.
    U mnie tydzien czasu zajelo rozpatrzenie wniosku napisanego na szybko
    odrecznie w banku po czym kolejny tydzien czekalem na aneks ktory mam
    jutro podpisac w banku.

    > A czy wiesz cos o kwocie 500 zl jaka podobno nalezy zaplacic za ta
    > operacje zmniejszania procentow? Gdzies na jakiejs grupie to wyczytalem,
    > ze podobno BPH tyle bierze.
    Tak jest to kwota ktora trzeba zaplacic za aneks do umowy. Cos wiecej
    bede mogl napisac jutro jak juz podpisze ten aneks. Z tego co wiem
    aktualnie obnizaja marze maksymalnie do 1,5% ale z wyliczen wyszlo mi ze
    przeniesienie kredytu nawet przy najkorzystniejszch warunkach bedzie
    drozsze niz pozostanie w BPH.
    Pozdrawiam,
    MW