eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH oryginalny sposób na walkę z wirusami podmieniającymi numer rachunkuRe: BPH oryginalny sposób na walkę z wirusami podmieniającymi numer rachunku
  • Data: 2015-06-05 19:48:03
    Temat: Re: BPH oryginalny sposób na walkę z wirusami podmieniającymi numer rachunku
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 19:30:34 UTC+2 użytkownik TOMASZEK napisał:
> [...]
    istniejącym szablonie - przyjdź do banku. Albo skasuj go i stwórz od nowa :)

    > Mówisz o koncie indywidualnym, a więc systemie Sez@m?

    Tak.

    > Każdą zmianę w istniejącym szablonie każą potwierdzić kodem z sms-a i to
    > wszystko. Nie trzeba tworzyć od nowa, ani tym bardziej odwiedzać banku.
    > Sprawdzone dzisiaj ok. 14-tej. Masz jakoś inaczej?

    Tak jak napisałem: przed chwilą próbowałem zmienić numer rachunku w istniejącym
    szablonie przelewu. Po podaniu kodu SMS zostałem wysłany na drzewo.

    Wirusów raczej nie mam bo system mam alternatywny i pilnuję ewentualnych podmianek
    numerów rachunków.

    Tutaj raczej bank założył, że cała operacja zmiany numeru rachunku odbyła się bez
    mojej wiedzy i na telefonie (gdzie SMS mógłby zostać przechwycony), co nie miało
    miejsca.