  • Data: 2005-12-21 20:46:13
    Temat: Re: BPH pogwałcił ustawę o świadczeniu usł. dr. elektr.
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maho wrote:

    > Jeżeli chodzi o reklamy wysyłane w mailach, to owszem. Ale jeszcze nie
    > spotkałem się z serwisem gdzie musiałbym wyrazić zgodę na umieszczanie
    > lub nie reklam na *ich* stronie www.

    Banki to przecież szczególny przypadek. Otwieram nie jakaś dowolną
    stronę banku ale MOJA stronę - stronę z danymi MOJEGO rachunku. Płacę za
    tę usługę, a żeby korzystać z konta w internecie musiałem podpisac umowę
    i wyrażałem tam swoją chęć/niechęć otrzymywania reklam. Z resztą - ja
    nie zamierzam się z nikim wykłócać. Jutro złożę reklamację, a jeśli tego
    nie wyłaczą, to zawiadomię po prostu organy kontrolujące banki czy np
    GIODO, UOKiK, itp. (jeszcze się dowiem gdzie warto uderzyć żeby zabolało
    jak najbardziej).

    Leszek