  • Data: 2004-09-24 07:43:40
    Temat: Re: BPH - promocja i pytanie
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    | Jako, że wreszcie pojawiła się sensowna oferta na KK (korzystam to nie
    | płace za karte), to się zastanawiam nad skorzystaniem z niej. Ale mam
    | pytania, bo z tej ich strony to czasem ciężko się zorientować :/

    To prawda dużo informacji jest tam pominiętych

    | 2) czy do ich kart jest podgląd online i może jakieś demo systemu

    W tej chwili bezpłatne ale będzie opłata 3zł/mies za taką przyjemność

    | 4) jak jest z opłatami za kartę dodatkową, w sensie czy żeby nie
    | płacić za kartę główną i dodatkową to trzeba w okresie 12 miesięcy
    | przed wznowieniem wytrzaskać 2 x kwote zwolnienia od opłaty?

    Musisz nabijać każdą kartę z osobna.

    Dodatkowo (nie znajdziesz tego wprost) musisz każdą kartą zrobić miesięcznie
    min. 4 transakcje, bo jak nie do doliczą ci 2,5 za obsługę każdej karty.
    Niestety dowiedziałem się o tym wymogu już przy podpisywaniu umowy i to
    narazie największy minus, bo to jednak jakaś presja jest.

    | Nie piszcie, że się długo czeka, bo to już wiem ;)

    Ja wypełniłem wniosek 13.09 a wczoraj zrobiłem pierwszą transakcję nową
    kartą.

    Tom