eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje › Re: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
  • Data: 2006-04-28 06:06:54
    Temat: Re: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    > Jesli chodzi o opp to nic sie nie zmienilo, bo znam tą organizacje
    > dobrze. Początek kwietnia - wplacilem 30 pln bez prowizji w oddziale
    > w Szczecinie. 26 kwietnia - w oddziale w Policach zazadano ode mnie
    > prowizji 27 kwietnia - w oddziale w Szczecinie wplacilem 320 pln bez
    > prowizji.

    O, widzę, że prawie krajan :) Powiedz jaka OPP, to zapytam w Goleniowie
    :)
    Ciekawy jestem jak rozwiążą dzielenie BPH u mnie. 1
    Jest i PeKaO - po byłej placówce PBKs i BPH - po byłej placówce PBK.
    Mamy również PKO i BS (z grupy reklamowanej przez Żaka). Razem 4 banki.
    Nie ma bankomatów Euronetu. Był 10 lat temu, nie szło im, więc
    zlikwidowali o obecnie w ogóle nie planują powrotu w te strony - choć
    większość ma karty bankomatowe i mnóstwo osób konta w mBanku.
    Dla takiej miejscowości jak moja, likwidacja BPH to poważne uderzenie w
    konkurencję :)

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."