eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje › Re: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
  • Data: 2006-04-28 08:13:04
    Temat: Re: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
    Od: "Bartek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, widzę, że prawie krajan :) Powiedz jaka OPP, to zapytam w Goleniowie :)
    > Ciekawy jestem jak rozwiążą dzielenie BPH u mnie. 1
    > Jest i PeKaO - po byłej placówce PBKs i BPH - po byłej placówce PBK. Mamy
    > również PKO i BS (z grupy reklamowanej przez Żaka). Razem 4 banki. Nie ma
    > bankomatów Euronetu. Był 10 lat temu, nie szło im, więc zlikwidowali o
    > obecnie w ogóle nie planują powrotu w te strony - choć większość ma karty
    > bankomatowe i mnóstwo osób konta w mBanku.
    > Dla takiej miejscowości jak moja, likwidacja BPH to poważne uderzenie w
    > konkurencję :)

    Pozdrawiam sąsiada zza wody. :-)
    Teraz z Polic jest 50km do Goleniowa, bo trzeba gnac przez Szczecin na
    południe, a potem na pólnoc do Goleniowa.
    Miejmy nadzieję, ze wybudują przeprawę Świeta - Goleniów, to z 50 zrobi sie
    kilkanascie max.

    OPP to Stowarzyszenie "Pomoc" ze Szczecina. Działają lokalnie i z tego co
    wiem, nie mieli zadnej umowy z jakimkolwiek bankiem o bezprowizyjne wplaty.

    Z tymi bankami, to widze ze podobnie jak w Policach, chyba w kazdej
    kilkudziesieciotysiecznej miejscowosci bedzie podobnie.
    PeKaO SA na miejscu PBKS, BPH na miejscu PBK, który przejal swego czasu Bank
    Morski, ktory mial w tym miejscu ddzial w Policach (kto to jeszcze
    pamieta?). No i wszedobylskie PKO BP i Bank Spoldzielczy.
    Bankomat Euronetu jest. Jeden, ale jest i rzadko nie działa.:-)

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh