  • Data: 2012-05-13 02:09:10
    Temat: Re: BPH sie nudzi ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4faed94e$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

    > BPH ogolnie chyba schodzi na psy. Wczoraj chcialem zlikwidowac konto
    > maklerskie zalozone lata temu razem z ror i zapomniane zupelnie. Najpierw
    > w jednym z oddzialow (Krakow) stwierdzono ze musze isc do innej placowki,
    > bo tu nie maja "uprawnien" :/ A w kolejnej (ktora miala miec
    > "uprawnienia"ale ich jednak nie miala ;)) wywolalem niezla panike,
    > poploch, kilka telefonow w rozne miejsca. Skonczylo sie na tym ze recznie
    > napisalem na kartce a4 rezygnacje z konta, a oni to wysla poczta gdzies
    > tam, po czym konto zostanie zamkniete. Zenada, wstyd i obciach. Po co w
> [...]

    Ja zas mialem x lat temu u nich ror ktory zlikwidowalem.
    Po x latach :) okazalo sie ze moje dane dalej istnieja w systemie
    Ba, nawet jest wazny klucz - do ktorego oczywiscie nie pamietalem juz hasla
    ID klienta dostalem ten sam co mialem poprzednio,
    - musialem za to wygenerowac nowy klucz :] = kolejna wizyta w oddziale
    Dzis znow pogonili mnie z avizem na poczte bo ktos inteligentny
    opracowal procedure ? zeby karte jednak wysylac poleconym :>
    / PIN przyszedl kilka dni wczesniej zwyklym listem /

    A podobne jajco jak Ty ma znajomy. Kiedys mial tam r-k maklerski
    otworzyl ror ale za zadne skarby nie mogl sie zalogowac.
    Interwencja w oddziale nic nie dala /ponoc skasowali to konto i ponownie
    zalozyli/
    Kontakt tel. obslugi z informatykami rowniez okazal sie bezowocny....
    - musze sie go zapytac czy juz rozwiazali ten BIG PROBLEM :)