eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH sie nudzi ?Re: BPH sie nudzi ?
  • Data: 2012-05-14 02:05:25
    Temat: Re: BPH sie nudzi ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    news:jomc0o$b93$1@node2.news.atman.pl...
    > Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ??
    >
    > Oczywiscie pomimo zapewnien w oddziale o zwolnieniu z oplaty za
    > kwiecien - bezczelnie skasowali 9,99 z konta :>
    > Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj 2x Lidl + 1x Shell ....
    > oczywiscie zawrotne kwoty ;)
    > - coz, jakos damy rade ;P

    Po pierwsze sprawdź, czy owe 9,99 zł nie wróciło na konto pod nazwą
    "bonifikata" czy coś w tym guście, bo z jakiegoś powodu tak robią, że
    naliczają opłaty wszystkim, a potem, jak spełnisz warunki zwolnienia, to
    dostajesz z powrotem bonifikatę z datą naliczenia opłaty, choć księgowane
    to jest później. Po drugie zwróć uwagę na to, że z jakiegoś powodu niby
    masz to za kwiecień, a faktycznie daty rozliczeń są "wielokrotnością" daty
    założenia rachunku i stąd te warunki zwolnienia się później rozmijają.
    Przykładowo "kwiecień" jest od 20 kwietnia do 20 maja :-). Odnoszę
    wrażenie, że te udziwnienia weszły w życie po ostatnim połączeniu BPH z GE
    Money Bank. Wcześniej było tam normalniej, a mam rachunek w tym banku
    blisko 20 lat.

    Co do trudności z elektronicznymi zleceniami, to o ile się orientuję jest
    to wynik niedouczenia personelu i jego małej intuicyjności, a nie
    możliwości technicznych systemu. W oddziale, w którym załatwiam sprawy znam
    cały personel. Nie jeden raz przy mnie robili konsylium jak coś robić. Nie
    jeden raz również mi się pracownica przyznawała, że po prostu nie wie, jak
    coś zrobić i stawało na tym, że przyjdę za kilka dni, a ona się dowie -
    często bywam tam, bo są w centrum handlowym, w którym regularnie robię
    zakupy. Ich system ma duży potencjał, ale jest bardzo mało przejrzysty.
    Przykładowo, by zmnienić aneksem umowę rachunku bankowego na rachunek z
    wyższej półki, by skorzystać z nowych warunków musieliśmy zwrócić wszystkie
    karty wydane do rachunku i wydano nam darmo nowe z nowymi numerami. Nikt
    nie potrafił mi powiedzieć, po co. Tak, bo tak. Co więcej, by dostać te
    nowe, stare musiała pani zabrać i pociąć. Przez dwa tygodnie nie mieliśmy z
    żoną kart. Nie dało sie nawet tego przeforsować, że najpierw jedną
    wymienią, a potem drugą. Paranoja po prostu.

    W tym banku funkcjonują osobne systemy dla GE Mony Bank i BPH i one chyba
    nie do końca są kompatybilne ze sobą. Przez pół roku ich informatycy
    walczyli z tym, bym na wyciągu z kary widział, że ją spłaciłem. Musiałem
    albo sprawdzać, czy zeszedł przelew, albo sobie sumować, bo w wolnych
    środkach była spłata zadłużenia widziana. Nie widziałem ja, nie widziała
    pracownica w banku BPH, ale w oddziale GE pracownik widział. Widział
    również spłatę ktoś tam w centrali i nie mógł zrozumieć, że wobec braku
    funkcjonalności automagicznego pobierania sobie z rachunku spłaty brak tej
    informacji powodował, że czasem dwa razy spłatę robiłem. Co więcej, jak dwa
    razy spłatę robiłem, to mi później przychodziło upomnienie za 30 zł, ze w
    kolejnym miesiącu nie spłaciłem minimalnej spłaty, choć miałem nadpłatę z
    poprzedniego miesiąca - bo ta minimalna kwota ma być w określonym interwale
    czasowym i nie moze być za wcześnie. Teraz mają funcjoność samorzutnego
    pobierania z rachunku spłaty, więc stało się to mało ważne akurat, bo
    najwyżej sami siebie mogą siebie ścigać za zbyt późne pobranie spłaty :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1