eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - wiśnieRe: BPH - wiśnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Szymon <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - wiśnie
    Date: Wed, 18 Jul 2012 12:06:14 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <ju61q0$860$1@news.task.gda.pl>
    References: <d...@j...googlegroups.com>
    <jss5e6$ohl$1@inews.gazeta.pl> <jss5ks$br$1@node1.news.atman.pl>
    <jssfcq$a7r$1@news.icpnet.pl> <jsucmv$265$1@node1.news.atman.pl>
    <jtufh2$2i3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jtuhqm$204$1@news.task.gda.pl>
    <jtv3nk$7u6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jtv9ec$34o$1@news.task.gda.pl>
    <ju502v$l66$1@node1.news.atman.pl> <ju5msh$hvp$1@news.task.gda.pl>
    <ju5njo$cn7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-167-105.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1342605952 8384 89.73.167.105 (18 Jul 2012 10:05:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jul 2012 10:05:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20120614
    Thunderbird/13.0.1
    In-Reply-To: <ju5njo$cn7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576034
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-18 09:21, MarekZ pisze:
    > I bardzo dobrze, że nie mają tej świadomości, ponieważ byłaby to
    > świadomość fałszywa.
    >
    > Ta opłata dotyczy kont typu Sezam, a i to nie w każdym przypadku.
    > Naszych rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.

    Masz rację. Informację o tych 50zł uzyskałem w placówce banku. Jakiś tam
    kierownik czy dyrektor placówki specjalnie sprawdzał czy nie ma takiej
    opłaty przy zamykaniu konta i stwierdził, że jest. TOiP ma ponad 40
    stron, więc się nie wczytywałem. Ale dodam, że ten sam majster
    powiedział, że wszystkie przelewy KO-ROR są bezpłatne, co okazało się
    nieprawdą (reklamację uznali), zgubił umowę karty (po prawie 2
    miesiącach dostałem kartę), a gdy byłem interweniować to sprawę
    załatwili tak, że dostałem 2 karty do konta zamiast 1. Po prostu takiego
    burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory. Żeby było jeszcze weselej to
    obsługiwał mnie nowy pracownik, który wiedział jeszcze mniej niż tej
    kierownik, więc go co chwila wołał na konsultacje, co ma zrobić. Dodam,
    iż placówka w Gdańsku Wrzeszczu przy głównej ulicy. Po prostu skandal.
    No ale dzięki za wyjaśnienia.

    --
    -----------------
    Pozdrawiam
    Szymon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1