  • Data: 2012-07-18 12:23:59
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    > załatwili tak, że dostałem 2 karty do konta zamiast 1. Po prostu takiego
    > burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory. Żeby było jeszcze weselej to
    > obsługiwał mnie nowy pracownik, który wiedział jeszcze mniej niż tej
    > kierownik, więc go co chwila wołał na konsultacje, co ma zrobić. Dodam, iż
    > placówka w Gdańsku Wrzeszczu przy głównej ulicy. Po prostu skandal.

    No proszę, u mnie otwieranie rachunku wyglądało w sumie dość podobnie. Też
    początkujący pracownik walczył z otaczającą go rzeczywistością i co pewien
    czas wołał jakiegoś kierownika czy kogoś takiego. Widać, że wiele tych
    rachunków nie zostało otworzonych w tym oddziale, bo niektóre rzeczy
    wydawały się go zaskakiwać w trakcie procedury otwierania. Ale trzeba im
    przyznać, że wyglądało tak jakby mieli bardzo dobre chęci. Jeżeli chodzi o
    pracowników jako takich, to widziałem o wiele gorsze sytuacje.

    Uzgodniliśmy datę pobierania opłaty na 29 dzień miesiąca (data ta nie
    występuje jawnie w umowie, a rachunek otwierałem 30 kwietnia). Faktycznie
    została ona ustawiona na 27 dzień miesiąca, zapewne dlatego, iż to w maju
    była akurat niedziela, a Bank BPH wydaje się uwielbiać robić swoim klientom
    takie niemiłe niespodzianki jak pobieranie opłaty około północy z niedzieli
    na poniedziałek (przed ewentualnym wyjściem przelewów z datą
    poniedziałkową). Zawsze to była jakaś szansa na kilka groszy odsetek 25% dla
    banku BPH, a może i opłaty jakieś.

    No nic, u mnie pobiorą pięć opłat miesięcznych (chyba że premia zostanie
    wypłacona w ciągu pierwszych 30 dni, to wtedy cztery). Tej w październiku
    już nie zdążą pobrać w żadnym przypadku, nawet postaram się tak zrobić aby
    okres wypowiedzenia skończył się 26 października. A nuż spróbują sobie
    wziąć, zdebetują sobie rachunek i ten się nie zamknie. :)