  • Data: 2012-07-18 14:04:42
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Szymon <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-18 12:13, luc pisze:
    > Heh, ja załatwiałem to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
    > przyjechał, dał papiery i w nogi, bo nie dostał zlecenia, że ma od
    > mnie dostać podpisaną umowę.

    Gdy karty nie było przez 3 tyg. zapytałem z poziomu Internetu co z nią.
    Babka zadzwoniła +/- po tygodniu, że umowa nie dotarła (której
    egzemplarz trzymałem w ręce, stąd twierdzę, że zgubili w oddziale) i
    wyśle mi inną, by na tej podstawie dać kartę. Wysłała - do innego
    województwa na adres zameldowania ;-) Oczywiście nie odebrałem, a i tak
    mam 2 karty ;-) Już do nich napisałem co z tym teraz zrobić, by się nie
    okazało, że akurat oni tę nieaktywną policzyli do promocji i nie uznali
    transakcji ;-)

    A co do dobrej woli pracowników... U mnie ten nowy nie miał pieczątki
    jeszcze, obsługiwał mnie ok. godziny i tak nieudolnie, że ów "kierownik"
    dał mi bidon z logo BPH. Niby taki gadżet za cierpliwość ;-) Czyli chyba
    pojęcie o jakości obsługi mają... oby im bidonów starczyło dla
    wszystkich ;-)

    Szymon