eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahaRe: BPHahaha
  • Data: 2006-03-14 23:00:25
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "Glenn" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:441741c9@news.home.net.pl...
    > >>> To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
    > >>> oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to
    > > zabrał
    > >>> pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je
    > > wysłał
    > >> W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
    > >> ma prawo wystornować pomłkę)
    > > Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
    > > wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi
    storno?
    > > Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
    > > beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
    > > racji i nie w tym trybie.
    >
    > Niech odda jeśli chce i potrąci sobie te koszta, lub niech żąda ich
    zwrotu.
    > W czym problem?

    Problem w potraktowaniu- nie widzisz tego oporku? Nikt nie kwestionuje
    potrzeby zwrotu-także autor wątku, ALE od tego do stornowania rachunku
    klienta W IMIĘ interesu trzeciej strony jest delikatnie mówiąc nie na
    miejscu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1