eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a?
    oprocentowanie kredytu.
    Date: Tue, 10 May 2011 23:22:52 +0200
    <s...@h...ck.polsl.pl> <iq6e2b$s75$1@news.onet.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl> <iq8jcc$dg2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <iq8nb8$q5p$1@inews.gazeta.pl> <iqb3ae$9rm$1@news.task.gda.pl>
    <iqb3gu$ba2$1@inews.gazeta.pl> <iqbf5e$26b$1@news.onet.pl>
    <4dc94315$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <iqbeok$td1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4dc94b94$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iqbh8i$va9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Aha, myślałem, że to rada na dziś, a nie uwaga co należało zrobić w
    > przeszłości. A co mi tam, to i ja się dołączę z radą. Trzeba było
    > kupić kontrakty na srebro 3 lata temu a sprzedać tydzień temu!

    No nie. Ceny srebra z 2008 nikt w 2006 roku nie znał. Zasada "sposób
    liczenia opłat czy odsetek powinien być weryfikowalny" znana była ...

    I dlatego ja mający podobny kredyt (PLN w Multi) dość szybko _wtedy_
    przeszedłem na wibor + marża, i nie żałuję.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.