eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    From: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a?
    oprocentowanie kredytu.
    Date: Wed, 11 May 2011 11:01:13 +0200

    > Jeżeli marżę w wysokości 2,7% nazywacie "złodziejską" to pozostaje mi
    > trzymać kciuki za bank w tym sporze. Mnie się taka marża nie wydaje
    > nadmiernie wygórowana. Bank to nie MOPS. Nie wiem dokładnie na czym polega
    > ten spór, ale jak ktoś nazywa marżę 2,7% "złodziejską" to ja nie chcę być
    > po jego stronie, bo za chwilę może chcieć dostać coś za darmo, nie daj
    > boże ode mnie. Chyba też w takim razie rozumiem brak skrupułów tej jakiejś
    > kancelarii prawniczej.

    jestes kumaty bo czytam tą grupe ale mam nadzieje, ze rozumiesz co sie
    stanie jak libor podskoczy do np. 2-2,5 wtedy bedzie marza 2,7+(2 do 2,5).
    poza tym w aktualnej ofercie marze sa duzo nizsze niz oferowane w
    propozycjach aneksow dla starych, sprawdzonych, splacających regularnie bez
    dnia opoznienia, kredytach na lokale, ktore zyskaly od tamtej pory 30-40 na
    wartosci?!

    poza tym moja marze mozna wyliczyc na dzien podpisania umowy na 1,1 wiec
    dlaczego bank ma teraz zdzierac wiecej? tak, ja wiem, ze "zmienily sie
    parametry finansowe rynku" i dlatego zaprosilismy wspolnie bank do
    wyjasnienia tej kwestii przed sądem bo polubownie sie mimo "szczerych chęci
    banku" nie dalo. bank jednak poki co nie potrafi merytorycznie sie
    wypowiedziec na argumenty podniesione w pozwie a jedynie zarzuca braki
    formalne naszej grupie. no nic. zobazymy co bedzie dalej. fajnie, ze jest
    ten wątek bo duzo ludzi na tym skorzysta niekorzystając z uslug BRE, ktore
    jak zauwazam ma sie coraz gorzej (przynajmniej w obsludze klienta) ;)