eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-11 22:49:24
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No będzie, a dlaczego miałoby nie być? Jak rynkowa cena pieniądza wzrośnie
    > to będziecie ją płacić albo będziecie musieli spłacić kredyt. Co w tym
    > dziwnego. Biorąc kredyt w chf zapewne zdawałeś sobie sprawę z ryzyka stopy
    > procentowej i kursu. A jeśli nie, to czemu kogoś miałoby to obchodzić?

    bo bralem kredyt na marzy 1,1 i nie chce placic wiecej, i jeszcze raz -
    bralem co dawali.

    > Chcesz skorzystać z aktualnej oferty to weź kredyt w aktualnej ofercie.
    > Ale wy najwyraźniej uważacie, że wam się należy to co jest w aktualnej
    > ofercie, bo tak i już! W kolejnej rundzie powinniście się domagać zniżek
    > na komputery i telewizory zakupione rok temu na raty, bo teraz potaniały!
    > Pieniądz to taki sam towar jak każdy inny. A socjalistom mówię nie. :)

    nie chce nic z aktualnej oferty bo jest dla mnie nieatrakcyjna a poza tym na
    razie nie potrzebuje nowego kredytu,
    chce aneks wg starej oferty bo jestem w tej chwili bardziej wartosciowy dla
    banku niz nowi, bo:
    1. udowodnilem przez 5 lat, ze potrafie splacac w terminie,
    2. nie widze powodu dla krojenia mnie bardziej niz to konieczne bo moja
    nieruchomosc wzrosla wiele na wartosci,
    3. bo mam ich karty kredytowe,
    4. bo mam ich limit kredytowy,
    5. bo robie obroty miesieczne na poziomie kilku srednich krajowych w PLN,
    6. bo robie obroty na EUR na poziomie kilku niemieckich srednich krajowych,
    7. moglbym jeszcze kilka punktow wpisac ale trace z Tobą plaszczyzne
    porozumienia dlatego nie bede sie produkowal :)

    > A dlaczego nie? Jakie zjawisko miałoby mu to uniemożliwić? Niestety nie
    > mieliście zagwarantowanej w umowie stałej marży, więc o czym w ogóle ta
    > mowa? Próbujecie wysądzić sobie zobowiązanie banku do zastosowania stałej
    > marży mimo braku takiego sformułowania w umowie (nie wiem czy tak jest,
    > ale na to wygląda, a nie interesuje mnie to na tyle żebym prowadził
    > poszukiwania w tym temacie)? Chcecie żeby jakiś sąd nakazywał bankowi za
    > ile może pożyczać pieniądze? Socjalistom mówię nie. :)

    bo bank nie potrafi wyjasnic dlaczego jak jest podwyzka LIBOR
    to podwyzsza nam oprocentowanie bardziej niz podwyzka liboru a jak jest
    obnizka
    to obniza nam mniej niz obnizka. ot takie proste wyjasnienie dlaczego
    czujemy sie niesprawiedliwie traktowani.

    > Ano zobaczymy co sąd na to. Gierki z brakami formalnymi to przecież
    > normalna sprawa. Na argumenty merytoryczne zapewne przyjdzie czas i nie
    > sądzę aby bankowi sprawiło to trudność. I nie przeceniałbym wpływu waszego
    > sporu z bankiem na decyzje podejmowane przez innych klientów BRE. Na mnie
    > np. taka twarda postawa BRE wcale nie robi złego wrażenia.

    heh, ja tam nieco zdanie nt tego banku zmienilem a za moim posrednictwem
    kilka innych osob :)
    to cos jak zasada, ze jeden zadowolony przyprowadzi trzech innych a jeden
    niezadowolony wystraszy piecdziesieciu innych...

    --
    pozdrawiam, wromek