eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu.Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-14 22:13:33
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO jego podejście jest uzasadnione merytorycznie.
    > Podejście jego adwersarzy jest za to znacznie bardziej nacechowane
    > emocjami niż merytoryką.

    i tak by mozna do usranej smierci i jeszcze przez 200 nast. postow. ja
    uwazam, ze moja racja jest bardziej mojsza niz Twojsza bo jest mojsza. I
    dlatego wlasnie poszedlem do sądu z innymi zeby sie nie uzerac z bankiem
    przez nastepne 8 lat i przerzucac na superoferty, superkorzystne (wg banku).

    i to powoli tyle co bym mial do napisania bo jakos nie widze juz w watku
    odkrywania ameryki przez nikogo.

    --
    pozdrawiam, wromek