eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE -- porażki › Re: BRE -- porażki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!fee
    der.news-service.com!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!npeersf01.ams.highwinds-media.com!newsfe10.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: Bogusław Faja <z...@z...net>
    Subject: Re: BRE -- porażki
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <i27m95$8ij$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <nwg4p2ov8him$.75ed3pvslmmc$.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jul 2010 16:01:26 UTC
    Date: Thu, 22 Jul 2010 18:01:26 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532537
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:45:20 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Gdy płacę w Leroy Merlin złotą kartą kredytową z MultiBanku,

    Miałem minimalnie podobną sytuację:

    zakupy Tesco, płatność kartą Aliora. Spieszyło mi się a kobieta mówi, że
    jej terminal nie załapał i prosi jeszcze raz o wpisanie. Zamiast pomyśleć
    dokładniej chciałem pomóc i wpisałem ten pin ponownie jeszcze 2 razy.

    Komunikat o potrzebie zatrzymania karty. Zleciały się 2 kobiety z obsługi,
    dzwoniłem do banku, kartę zastrzegłem i sam przeciąłem :|

    2-3 dni później, po telefonie do banku uzyskałem informację, że podobno 3
    razy pin źle podałem, a jeżeli kobieta mówiła, że coś nie tak z terminalem,
    to mogłem reklamować, ale.... w Tesco i teraz to już po sprawie. Nowa karta
    75 PLN.

    Na szczęście Alior popełnił mały błąd (na infolinii uzyskałem informację,
    że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli
    mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało się
    być nieprawdą), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie
    opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni
    zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali.

    Ogólnie co z tego miłego spotkania wyniosłem:

    - najlepiej mieć wszystko na papierku (zatrzymanie karty, potwierdzone
    przez pracowników instytucji, która zatrzymuje),
    - najlepiej mieć 2-3 karty + gotówkę - jakbym miał wracać z tym koszykiem z
    zakupami, to pewnie bym zostawił przy kasie i poszedł :-)
    - reklamacje mogą być rozpatrywane naprawdę dłuuuuuugo,
    - początkowy założyciel/opiekun konta prawie wogóle nie był zainteresowany
    pomocą :(

    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1