    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE -- porażki
    Date: Thu, 22 Jul 2010 10:16:14 -0700 (PDT)

    On 22 Lip, 18:52, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Tak.

    Hehe... mi kilka dni temu chcieli sprawdzac dowod, bo karta nie byla
    podpisana. Oczywiscie odmowilem, ale nikt nie chcial jej zatrzymywac.
    Powiedzialem, ze nie widze sensu podpisywania karty skoro jestem
    weryfikowany PINem i podpis w takim przypadku to zaszlosc. Oczywiscie
    powiedzialem, ze jak nie chce zaakceptowac karty to ja nie kupuje.
    Wtedy gosc zaczal sie tlumaczyc, ze takie maja procedury.... Co
    ciekawe jego kolezanka z kasy kilkadziesiat metrow dalej nie miala
    zadnych obiekcji i spokojnie sobie zaplacilem :).

    MK