  • Data: 2004-11-08 20:46:17
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Nov 2004 21:31:54 +0100, krzysiekL <k...@w...wp.pl>
    wrote:

    >Ps.co do stron to mi sie podobaja a ze znalezienim tego nie było
    >problemów

    ze znalezieniem nie bylo problemow pewnie dlatego, ze jest news na
    glownej stronie :-)
    a sprobuj znalezc cos bez odnosnika na glownej stronie, w gaszczu
    setek linkow i beznadziejnych komunistycznych hasel w stylu "Oferta
    dla ludnosci".

    w kazdym razie dzieki wielkie za info dla leniwych :)

    za to, zeby nie bylo, ze tylko najezdzam na wbk, uczciwie przyznaje,
    ze serwis bankowosci elektronicznej dla kart kredytowych maja od lat
    najlepszy na rynku. zwlaszcza pod wzgledem nawigacji. i mimo, ze od
    tego czasu wiele bankow stworzylo nowe systemy, to z nieznanych mi
    przyczyn zaden nie probowal nawet nasladowac wbk, tylko tworzyl jakies
    swoje badziewia (vide chocby multibank, raiffeisen albo mbank).

    G.