eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "mwi" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
    Date: Fri, 21 Feb 2003 12:52:08 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 43
    Sender: m...@p...onet.pl@212.244.56.3
    Message-ID: <b353tv$8c7$1@news.onet.pl>
    References: <b2t4nj$cia$1@news.onet.pl> <b2t5uv$kgv$1@topaz.icpnet.pl>
    <b2t8ln$o6p$1@news.onet.pl> <b2u1a9$s4u$1@news.onet.pl>
    <b2vkn6$6ue$1@news.onet.pl> <b30mj9$49j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.56.3
    X-Trace: news.onet.pl 1045828351 8583 212.244.56.3 (21 Feb 2003 11:52:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Feb 2003 11:52:31 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:223133
    [ ukryj nagłówki ]

    > > w wyciągach miesięcznych przychodziło coś w stylu:
    > > -3pln za prowadzenie konta (którego nie otwierałem)
    > > +3pln przeksięgowanie z czegoś tam)
    > > saldo 0pln
    > > aż tu nagle:
    > > saldo -43 (około)
    > > i wezwanie do spłaty.
    > No i nie zastanowiło cię to, że na "martwym" koncie są jakies operacje?
    Jest
    > to normalna operacja w systemie ZORBA - nie można Cię zdebetować jeśli mas
    > zero na rachunku, więc wszystko idzie na r-k należności od klienta. Stąd
    > masz wezwanie do zapłaty. I normalnego classica... :) Jesli masz absolutną
    > pewność, że nie podpisałeś umowy na ROR to smaruj do Dyrektora i każ mu
    > wyjaśnić fakt, że otwiera się na ciebie jakieś konta bez umowy.

    juz byłem, maja przeprosic na pismie i oczywiśie niczym mnie nie obciążać
    (pani powiedziała to tak, jakby banko robił ukłon w moja stronę)
    a konta nie otwierałem - potwirdzam po raz kolejny

    >
    >
    > > co do systemu to tak zostałem poinformowany (przez panią w oddziale),
    że
    > > podliczył to konto jako używane i chce mnie obciążyć. A że był zmieniany
    > to
    > > sam to odczułem, jak chciałem wpłacić USD to zajęło to ok 30 min. (pani
    > była
    > > "świeża" w systemie - a może nowa?)
    > Wpłata na twój r-k walutowy? jeśli tak to musiał być poniedziałek po
    > przejściu na niwy system. Ja bym jej wybaczył, ale nie zapomniał do końca
    > życia... ;-)

    chyba była nowa i nowy system - mieszanka wybuchowa
    ale ja jestem spokojny i miałem czas więc doczekałem do końca

    > Pozdrówka
    > Pararobert


    pzdr
    mwi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1