  • Data: 2010-04-17 08:48:44
    Temat: Re: [BZ WBK] nowa kk: MasterCard Payback
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 21:41:44 +0200, RobertS napisał(a):

    > i generalnie tylko z promocji można otrzymać jakieś konkretne punkty:
    >
    > 1. na początku grudnia kupiłem w Realu zabawkę za 120 zł i dostałem 1000
    > pkt (czyli inaczej 10 zł) - opłacało się
    >
    > 2. dzisiaj kupiłem paliwo na BP + letni płyn za 13 zł, dostałem za niego
    > 150 pkt extra czyli płyn de facto kosztował mnie 11,5 zł; w innym
    > sklepie można go kupić za 6-7zł więc czy się opłacało? w tym przypadku
    > tak, bo płaciłem routexem, ale prywatnie bym go nie kupił...

    Ja myślę, że te programy są jednak głównie nastawione na to żeby
    posiadacz karty kupił, często gęsto, więcej niż potrzebuje lub musi. Nie
    ma się chyba co oszukiwać. Jak jeszcze BP działało w Citi także do
    płacenia rachunków za media, to powiedzmy to było korzystne dla klienta.
    Sytuację w sklepie, że za to dostanę xxxx pkt extra, to tylko naciąganie,
    bo w drugim kupię tę samą rzecz i 30% albo lepiej taniej.
    Co do stacji benzynowych, to też nie ma się co dziwić, bo należy
    pamiętać, że one działają 24/7/365, więc to musi kosztować i na pewno nie
    mogą w żadnym stopniu konkurować z kołchozami. Poza tym miejmy na uwadze
    prostą rzecz - podjeżdżam, tankuje i w między czasie mogę już sobie płyn
    wlewać idę zapłacić i jadę dalej. W sklepie stracę dużo, więcej czasu.
    Przy założeniu, że płyn wlewam 2-3 razy w roku oszczędność jest chyba
    znikoma. Oczywiście jak ktoś dużo jeździ i wlewa raz na miesiąc, to
    sprawa inaczej wygląda.

    Xenocide