eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
  • Data: 2011-01-09 19:31:23
    Temat: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostrożnie z zarzucaniem głupoty.
    > Sam miałem konto24.pl z debetową Allekartą. Karta straciła ważność a
    > nowa nie została już wydana. Dostałem list - albo wezmę kartę Payback
    > na nowych zasadach, albo konto zostanie przekształcone w płatne konto24.
    > Był o tym wątek i myślę że go czytałeś.

    miałem konto z Allekartą, ale po jakimś czasie ją zastrzegłem i wziąłem
    MC Payback,
    którą również po niecałym roku zastrzegłem, od września/października
    2010 nie mam żadnej karty do tego konta i nikt mnie opłatami nie
    straszy; ostatnio byłem nawet w placówce założyć konto w EUR i zero
    info, że bez karty zmienią mi konto na inne więc to, że albo konto24.pl
    + karta albo migracja do płatnego konto24 nie jest prawdą

    tak samo jak ktoś kiedyś pisał, że nie można mieć konta direct w ING lub
    konta w TBP bez karty oczywiscie ze mozna ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS