  • Data: 2015-11-18 12:10:39
    Temat: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-18 o 12:05, J.F. pisze:

    > Czy na tych kartach prepaid jest taki limit ?

    Jest limit, 10 000zl wpłat rocznie, 4000zł wpłaty jednorazowej.

    > Czy jesli bede doladowywal, to dam rade wiecej wydac ?
    >
    > No i moge miec wiecej kart. Ale tak samo moge miec wiecej tych
    > instrumentow pieniadza elektronicznego.

    Oczywiście. Możesz mieć tych kart i 100. Ale gdzie tu finansowanie
    terroryzmu, to nie wiem. Są o wiele prostsze sposoby. Albo po prostu
    katy anonimowe w zagranicznych bankach, jeśli już rzeczywiście temu
    terrorystowi trzeba wysyłać "na waciki".

    > Oczywiscie pomysl, ze ktos bedzie za trotyl karta placil jest ciekawy :-)

    Postępująca walka z terroryzmem coraz bardziej oddala walczących od
    rzeczywistości.
    A co Dziewulski wygadywał w tvp info podczas zamachów w Paryżu to już
    zupełnie głupoty (w stylu "nie można się obronić przed terroryzmem,
    można tylko przygotowywać się na przyjmowanie ataków, więc dlatego
    trzeba jeszcze bardziej ograniczyć wolność obywateli"). Nie wiem po co
    tego faceta słuchają, przecież on jest mega stronniczy, a nie
    obiektywny. Ktoś taki nie może być uznawany za eksperta w danej dziedzienie.

    --
    Liwiusz