  • Data: 2015-11-18 18:29:31
    Temat: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-18 o 17:27, J.F. pisze:

    > Np dealerzy wplacaja po 1000zl na takie karty, a restauracja z nich
    > sciaga za posilki.

    Po co miałaby to robić? (ściągać z karty?)

    > Dlaczego restauracja mialaby sie bac przyjecia tych 1000zl gotowka od
    > klientow i wplacenia ich do banku to nie wiem. Klienci placacy gotowka
    > sie przeciez zdarzaja, i 50 klientow dziennie to nie jest jakas
    > wygorowana liczba. Ale placone kartami jeszcze lepiej wyglada - choc
    > wymaga czlowieka do dbania o godziny transakcji :-)

    Płacenie kartą gorzej wygląda. To znaczy nie w ogólności, ale w tym
    przypadku, bo ktoś musiałby te karty zasilać z jakiegoś konta, nie
    wiadomo w sumie po co (no i skąd założenie, że te pieniądze są na jakimś
    koncie, zwykle właśnie nie są, skoro mają potrzebę ich wyprania).

    --
    Liwiusz