  • Data: 2002-08-08 14:33:55
    Temat: Re: BZWBK: Likwidacja zlecenia stałego do TPSA
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad wrote in news:3d52466b_3@news.vogel.pl:
    > Użytkownik "Robert"
    >
    > musisz wyslac pismo albo odwiedzic BOK osobiście.
    > Najlepiej od razu wysłać pismo o PZ z jednoczesna zmiana banku,
    > *** blad ***

    Tak planowałem, jednakże jak wiadomo m.in. z grupy tutaj, PZ w TPSA
    jeszcze nie "okrzepło". Planowałem zaczekać, ale w świetle podwyżki
    opłaty w BZWBK zdecydowałem się przyspieszyć i do czasu aż PZ zacznie
    działać właściwie płacić stałym zleceniem z banku internetowego,
    wpisując co miesiąc kwotę (czego nie lubię, ale przez kilka miesięcy
    jakoś zniosę).

    > przeciez nie likwiduje się jedynego rachunku - z pewnoscia masz inny.
    ZTCW mam jeszcze kilka :)