    From: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK Założyłem lokatę terminową i..
    Date: Tue, 20 Aug 2002 08:39:06 +0200

    Wiadomość napisana przez: Michal Letowski:
    > W regulaminie uslug dla ludnosci jest paragraf (§ 29 chyba) mowiacy
    > o odpowiedzialnosci banku za nieterminowe wykonanie dyspozycji. Wydaje
    > mi sie, ze jego podstawie mozesz zadac odszkodowania - jest ono ustalone
    > w wysokosci oprocentowania za lokate jednodniowa za kazdy dzien zwloki.

    Tobre i to. Dużo tego ??

    > Z drugiej strony nie ekscytowalbym sie za bardzo ta mozliwoscia. W moim
    > przypadku BZ WBK nie wykonal w terminie zlecenia stalego i juz od prawie
    > trzech miesiecy walcze o chocby pisemne wyjasnienie tego faktu.
    >
    > Michal Letowski
    >
    > PS. Widze, ze Kolega z Wroclawia... Moge sie dowiedziec o jaki
    > oddzial BZ WBK chodzi?

    III odział ten przy NBP. Do czasu fuzji z WBK wszystko działało jak
    należy. Teraz krew jak krew nosa.
    1. Zlecam zlecenia stałe, pieniążki idą ale nie wiadomo gdzie. Ściągane
    są mi z kota ale dostaję zawiadomienia z Zakładu Energetycznego, że
    wyłączą mi prąd.
    2. Zlecam by opłatę robili 27 dnia miesiąca lub następnego pracującego
    (za telefon) przyjmują pisemko ale nie robią tego.
    3. Ni stąd ni z owego saldo w bankomacie nie zgadza się z moimi
    środkami. Rekamacja i odpowiedź, że jest to spowodowane zanikami
    napięcia, Patrząc na wykonywanie przez Bank zlecenia 1 nie dziwię się,
    że jeszcze nie muszą pracować na agregatach prądotwórczych.
    4. Likwiduję lokatę walutową a vista założoną w maju . Facet w okienku
    stara mi się wypłacić tyle ile wpłaciłem pod koniec lipca. Po
    interwencji czy aby na pewno nie ma żadych procentów sprawdza moje konta
    i daty wpływów wypłaca odsetki od 1 czerwca jak się okazało :) Z wyciągu
    dowiaduję się, że ta operacja spowodowała sprawdzenie stanu środków i
    pobrano mi opłatę 50 gr. Biorąc po uwagę liczbę klientów łącznie w ten
    nieuczciwy sposób Bank może ściągać miesięcznie nawet kilkaset tysięcy
    złotych za nic.
    5 itd itd :-(
    Dobrze, że jest arbiter bo cała sytuacja zaczyna mnie już trochę
    denerwować.
    Piotrek