    From: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK Założyłem lokatę terminową i..
    Date: Tue, 20 Aug 2002 10:41:17 +0200

    Wiadomość napisana przez: "Jarosław Popiel":

    > Raczej nie doszlo tu do zerwania umowy - szczegolnie znajac procedury
    > BZWBK - tam powinno byc ladnie wydrukowane ze przelew nastapi z RORu i
    > podany numer.

    I jest, ale z tego co widzę pieniązki nie wpłynęły z RORu choć chyba
    powinny. A to już stało się bez mojej winy.

    > Inna sprawa jest ze raczej nie powinnny byc te pieniadze wyplacone z
    > rachunku skoro zauwazyl blad.

    Błąd zauwazyłem po otrzymaniu co miesięcznego wykazu operacji na ROR,
    wcześniej bankomat nie poinformował mnie co to są za pieniądze na moim
    koncie. Na koncie miałem pieniążki więc po paru dniach je zużyłem,
    trudno oczekiwać bym latał co rusz do Banku i pytał się czy mogę użyć
    swoich pieniędzy, czy nie, choć widze je w bankomacie lub czy Bank
    wykonał naprawdę moje polecenie co poświadczył na piśmie. Co więcej
    spodziewałem się podobnego wpływu więc wybrałem. Ot, przyszły drugie
    utęsknione pieniążki, a ja właśnie wybierałem się na urlop. Dawniej
    saldo można było sprawdzać w BZ bezpłatnie, teraz trzeba płacić. Małe bo
    małe pieniądze ale jak widać stare nasze przysłowie się sprawdza,
    "chytry BZ WBK dwa razy traci".
    Piotrek