eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - błędy w systemieRe: BZWBK - błędy w systemie
  • Data: 2010-01-28 10:51:54
    Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
    > Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
    > Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
    > smsami.
    > Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto.
    >
    > Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
    > czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
    > ciekawa funkcja ich sytemu.
    >
    > Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
    > rozliczeniu transakcji.
    > Brawo BZWBK!

    Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla
    nowego BZWBK24 adres e-mail: l...@b...pl. Nasz pracownik wyjaśni
    Pana sytuację.

    Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
    obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
    "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
    momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
    jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
    środków widocznych w "Portfelu".

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1