eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - błędy w systemieRe: BZWBK - błędy w systemie
  • Data: 2010-01-28 11:23:30
    Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
    > obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
    > "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
    > momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
    > jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
    > środków widocznych w "Portfelu".

    Niestety u mnie mimo rozliczenia transakcji blokada nadal była
    widoczna natomiast środki dostępne były _pomniejszone_ o kwotę
    blokady. Sprawdzałem to kilka razy. Blokada została zdjęta po tygodniu
    od rozliczenia transakcji i dopiero wtedy środki dostępne zostały
    powiększone o właściwą kwotę.


    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1