  • 1. Data: 2010-01-27 08:12:04
    Temat: BZWBK - błędy w systemie
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
    Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
    smsami.
    Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto.

    Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
    czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
    ciekawa funkcja ich sytemu.

    Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
    rozliczeniu transakcji.
    Brawo BZWBK!

  • 2. Data: 2010-01-28 08:38:37
    Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
    Od: locko <p...@g...com>

    Miałem dokładnie ten sam problem jakiś tydzień temu, składałem 4
    zlecenia stałe. Nie wiedziec czemu jeden był widoczny zaraz po jego
    złożeniu a 3 następne dopiero następnego dnia.

    Dodatkowo minusem jest, że o ile wiele przelewów można potwierdzać
    jednym smskodem z koszyka, to zleceń stałych nie można do koszyka
    wrzucać i każdorazowo trzeba potwierdzać jednym sms.

  • 3. Data: 2010-01-28 10:51:54
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > ciekawa funkcja ich sytemu.
    >
    > Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po

    Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla
    nowego BZWBK24 adres e-mail: l...@b...pl. Nasz pracownik wyjaśni
    Pana sytuację.

    Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
    obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
    "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
    momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
    jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
    środków widocznych w "Portfelu".

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 4. Data: 2010-01-28 11:23:30
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
    > jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych

    Niestety u mnie mimo rozliczenia transakcji blokada nadal była
    widoczna natomiast środki dostępne były _pomniejszone_ o kwotę
    blokady. Sprawdzałem to kilka razy. Blokada została zdjęta po tygodniu
    od rozliczenia transakcji i dopiero wtedy środki dostępne zostały
    powiększone o właściwą kwotę.