-
X-Received: by 10.49.34.135 with SMTP id z7mr55769qei.1.1361525440643; Fri, 22 Feb
2013 01:30:40 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.34.135 with SMTP id z7mr55769qei.1.1361525440643; Fri, 22 Feb
2013 01:30:40 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!dd2no2043532qab.0!news-out.g
oogle.com!t2ni671qaj.0!nntp.google.com!dd2no2043528qab.0!postnews.google.com!gl
egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Fri, 22 Feb 2013 01:30:40 -0800 (PST)
In-Reply-To: <51261524$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.103;
posting-account=AaEbjwoAAACkP2Su8LmljYSNyc-8_h_x
NNTP-Posting-Host: 195.20.110.103
References: <51261524$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: BZWBK (centrum24) leci
From: Z...@b...pl
Injection-Date: Fri, 22 Feb 2013 09:30:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:587831
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
> Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że
>
> będzie maskowane.
>
> Więc wklepuję stare hasło, nowe hasło (które spełnia warunki, a od
>
> starego różni się tylko jedną literką), klepię "Dalej", a ono wywala:
>
>
>
> Błąd (531/189230)
>
>
>
> i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta.
>
>
>
> Panowie komputerowcy/bankowcy z BZWBK - system się testuje w nocy z
>
> soboty na niedzielę i nie puszcza się go do użytku dopóki nie jest sprawny.
>
> Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do
>
> poważniejszych rzeczy nie nadaje się.
>
>
>
>
>
>
>
> --
>
>
>
> Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda
Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega
problem, co się wyświetla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z
zrzutami ekranu (jeśli to możliwe) na adres p...@b...pl. Sprawdzimy to i
odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ
WBK: 1 9999.
Pozdrawiamy,
Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.13 10:37 TrzyLinie
- 22.02.13 23:11 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...