eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK (centrum24) leciRe: BZWBK (centrum24) leci
  • X-Received: by 10.49.34.135 with SMTP id z7mr55769qei.1.1361525440643; Fri, 22 Feb
    2013 01:30:40 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.34.135 with SMTP id z7mr55769qei.1.1361525440643; Fri, 22 Feb
    2013 01:30:40 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!dd2no2043532qab.0!news-out.g
    oogle.com!t2ni671qaj.0!nntp.google.com!dd2no2043528qab.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 22 Feb 2013 01:30:40 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <51261524$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.103;
    posting-account=AaEbjwoAAACkP2Su8LmljYSNyc-8_h_x
    NNTP-Posting-Host: 195.20.110.103
    References: <51261524$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: BZWBK (centrum24) leci
    From: Z...@b...pl
    Injection-Date: Fri, 22 Feb 2013 09:30:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:587831
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
    > Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że
    >
    > będzie maskowane.
    >
    > Więc wklepuję stare hasło, nowe hasło (które spełnia warunki, a od
    >
    > starego różni się tylko jedną literką), klepię "Dalej", a ono wywala:
    >
    >
    >
    > Błąd (531/189230)
    >
    >
    >
    > i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta.
    >
    >
    >
    > Panowie komputerowcy/bankowcy z BZWBK - system się testuje w nocy z
    >
    > soboty na niedzielę i nie puszcza się go do użytku dopóki nie jest sprawny.
    >
    > Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do
    >
    > poważniejszych rzeczy nie nadaje się.
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    >
    >
    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda



    Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega
    problem, co się wyświetla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z
    zrzutami ekranu (jeśli to możliwe) na adres p...@b...pl. Sprawdzimy to i
    odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ
    WBK: 1 9999.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1