eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK (centrum24) leciRe: BZWBK (centrum24) leci
  • Data: 2013-02-22 10:30:40
    Temat: Re: BZWBK (centrum24) leci
    Od: Z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
    > Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że
    >
    > będzie maskowane.
    >
    > Więc wklepuję stare hasło, nowe hasło (które spełnia warunki, a od
    >
    > starego różni się tylko jedną literką), klepię "Dalej", a ono wywala:
    >
    >
    >
    > Błąd (531/189230)
    >
    >
    >
    > i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta.
    >
    >
    >
    > Panowie komputerowcy/bankowcy z BZWBK - system się testuje w nocy z
    >
    > soboty na niedzielę i nie puszcza się go do użytku dopóki nie jest sprawny.
    >
    > Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do
    >
    > poważniejszych rzeczy nie nadaje się.
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    >
    >
    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda



    Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega
    problem, co się wyświetla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z
    zrzutami ekranu (jeśli to możliwe) na adres p...@b...pl. Sprawdzimy to i
    odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ
    WBK: 1 9999.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1