  • Data: 2002-05-25 12:38:56
    Temat: Re: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:acnspg$jid$1@news.onet.pl...
    > Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    Ja rowniez. Tylko kilka faktow:
    1. poszedlem zamowic karte VC do konta studenckiego - powiedzieli, ze nie
    mozna, a jednak mozna.

    2. zlozylem wniosek na "zwykla" VC, bowiem debetowe nie istnieja. Pani mi
    wytlumaczyla, ze debetowych nie ma kart, bo zadna karta nie moge zrobic
    debetu.

    3. wniosek wyslany na VC, przyszla po 2 tyg. VE.

    4. wycieczka do oddzialu, po kolejnych 2 tyg. wreszcie VC (nawiasem mowiac
    juz jej nie potrzebowalem, dostalem KK z Lukasa, wniosek rozpatrzono i
    przyslano w 2 dni poleconym od zlozenia netem).

    5. Ostatnia lokata 6miesieczna na 8,30% okazala sie realnie 8,23% i spada
    (pisze gdzies wyzej).

    Ogolnie bank staje sie posmiewiskiem. W moim miescie glosna byla sprawa, gdy
    prezesem BZ zostal sekretarz wojewodzki PZPR, wojewoda, czy wicewojewoda
    potem SLD, dzis bodaj senator. Na polityce sie nie znam (w przeciwienstwie
    do tego pana, ktory zna sie na wszystkim), wiec moge sie nieco mylic z tymi
    tytulami. Powiedzmy wysoki ranga czlowiek z PZPR i AKTYWNY polityk. Wydaje
    mi sie, ze to niezaleznej (?) instutucji finansowej jaka powinien byc bank
    nie pomoglo.

    Na koniec zauwaze, ze siec bankomatow mocno zaczyna exploatowac Lukas.
    Centrum kart bzwbk nawet w materii kredytowek tez obsluguje lukasa. Sadze,
    ze niedlugo moze sie okazac, iz lukas przejmie bz wbk, bowiem czesci
    wspolnych jest coraz wiecej, a np. w moim miescie warunki lokalowe lukasa sa
    koszmarne (ciagle kolejki) wobec rewelacyjnych bz wbk (ciagle pustki).

    pzdr