  • Data: 2008-08-20 20:44:36
    Temat: Re: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:

    > A jeszcze pytanko: do kiedy jest ta promocja i czy trzeba jakieś
    > szczególne warunki spełnić?

    Dzis bylem i zakladalem. Na plakatach jest data promocji do 31.07, jak
    sie zapytalem o promocje to pani sie zapytala czy juz mam u nich konto -
    powiedzialem ze nie - wiec powiedziala ze promocja mnie obejmie
    (Warszawa) - a wiec wyglada ze chca przyciagnac nowych klientow.

    Oplaty nie ma przy wplywach miesiecznych 1000 (nie ma znaczenia kto i za
    co wplaca).