  • Data: 2008-07-25 06:30:25
    Temat: Re: BZWBK i zniknięte konta
    Od: IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Już raz przeżyłem w BZWBK podobną szopkę, gdy wypłatę robiła cygnka,
    > która nie potrafiła się podpisać i też bez zwołania komisji się nie obeszło,
    > BZWBK to taki bank, że przy głupiej wpłacie/wypłacie WESTERN UNION kasjerka
    > potrafi zwiesić się na kwadrans.

    Bank zawsze będzie starał się ograniczyć ryzyko operacyjne, rozliczani
    są z tego pracownicy, więc dziwisz się, że tyle nad tym siedzą? Kasjerka
    nie jest niczego winna.
    Tak samo z Cyganką...wierz mi z brakiem podpisu są problemy nie tylko w
    bankach. Przejdź się do Urzędu Skarbowego na przełomie Czerwca/Lipca
    kiedy są wystawiane zaświadczenia o dochodach, gdzie poświadczasz
    własnoręcznym podpisem odbiór zaświadczeń. Tam to dopiero są cyrki.