eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenadaRe: BZWBK kolejna żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@k...googlegroups.com>
    <47a1031b$0$6149$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <c...@b...googlegroups.com>
    <47a23317$0$6110$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <47a23680$0$6182$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <0...@i...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <0...@i...googlegroups.com>
    Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
    Date: Thu, 31 Jan 2008 22:15:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 26
    Message-ID: <47a23a8e$0$6197$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 31 Jan 2008 21:15:58 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1201814158 mamut2.aster.pl 6197 10.71.23.189:49545
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436813
    [ ukryj nagłówki ]

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:08e5765d-8c07-46fb-8e09-7da9681ac5f5@i3g2000hsf
    .googlegroups.com...
    >> Jak bys zadal to pytanie na infolinii? Moze sprobuje twojego sposobu...
    >
    > "Dzien dobry, czy konto 24.pl zaklada sie automatycznie, jesli zamowie
    > karte Money.pl?" ;)
    >
    > A tak na serio, infolinia odpowiedziala ci, ze nie wie?

    Tak na serio, to odpowiedziala z calym przekonaniem, ze w oddziale.
    Co wiecej, zapytalem trzy razy, opowiedzialem pani, ze wielokrotnie juz
    wprowadzono mnie tu w blad i poprosilem, aby sie upewnila, wiec pani
    jeszcze mocniej potwierdzila mi, ze w oddziale.

    Pytalem dlatego, ze chcialem koniecznie zalozyc nowe konto pod uzywanym
    obecnie NIKiem i nie bylem pewien, czy wypelnienie wniosku na stronie
    www.konto24.pl zapewni mi ten sam NIK, czy tez z automatu dostane inny.

    Faktem jest, ze pomimo potwierdzenia telefonicznego (po wypelnieniu
    wniosku zadzwonila mila pani i przepytala mnie jeszcze raz ze wszystkiego,
    co juz podalem, m. in. zapytala czy chce podlaczyc sobie to konto pod
    obecnie uzywany NIK), niestety na umowie, ktora przyszla z centrali do
    mojego oddzialu widnial sobie wesolo zupelnie nowy NIK i dopiero w
    oddziale musialem poprosic jednak o podpiecie pod stary, uzywany przeze
    mnie NIK... Na szczescie sie udalo, zaledwie po jakichs 20 minutach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1