-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
-for-mail
From: "ygreko" <...@...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
<a...@k...googlegroups.com>
<47a1031b$0$6149$f69f905@mamut2.aster.pl>
<c...@b...googlegroups.com>
<47a23317$0$6110$f69f905@mamut2.aster.pl>
<5...@e...googlegroups.com>
<47a23680$0$6182$f69f905@mamut2.aster.pl>
<0...@i...googlegroups.com>
In-Reply-To: <0...@i...googlegroups.com>
Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
Date: Thu, 31 Jan 2008 22:15:55 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
Lines: 26
Message-ID: <47a23a8e$0$6197$f69f905@mamut2.aster.pl>
NNTP-Posting-Date: 31 Jan 2008 21:15:58 GMT
NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
X-Trace: 1201814158 mamut2.aster.pl 6197 10.71.23.189:49545
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436813
[ ukryj nagłówki ]"krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
news:08e5765d-8c07-46fb-8e09-7da9681ac5f5@i3g2000hsf
.googlegroups.com...
>> Jak bys zadal to pytanie na infolinii? Moze sprobuje twojego sposobu...
>
> "Dzien dobry, czy konto 24.pl zaklada sie automatycznie, jesli zamowie
> karte Money.pl?" ;)
>
> A tak na serio, infolinia odpowiedziala ci, ze nie wie?
Tak na serio, to odpowiedziala z calym przekonaniem, ze w oddziale.
Co wiecej, zapytalem trzy razy, opowiedzialem pani, ze wielokrotnie juz
wprowadzono mnie tu w blad i poprosilem, aby sie upewnila, wiec pani
jeszcze mocniej potwierdzila mi, ze w oddziale.
Pytalem dlatego, ze chcialem koniecznie zalozyc nowe konto pod uzywanym
obecnie NIKiem i nie bylem pewien, czy wypelnienie wniosku na stronie
www.konto24.pl zapewni mi ten sam NIK, czy tez z automatu dostane inny.
Faktem jest, ze pomimo potwierdzenia telefonicznego (po wypelnieniu
wniosku zadzwonila mila pani i przepytala mnie jeszcze raz ze wszystkiego,
co juz podalem, m. in. zapytala czy chce podlaczyc sobie to konto pod
obecnie uzywany NIK), niestety na umowie, ktora przyszla z centrali do
mojego oddzialu widnial sobie wesolo zupelnie nowy NIK i dopiero w
oddziale musialem poprosic jednak o podpiecie pod stary, uzywany przeze
mnie NIK... Na szczescie sie udalo, zaledwie po jakichs 20 minutach.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.08 21:29 krzysztofsf
- 01.02.08 06:59 gg
- 01.02.08 06:59 Bartosz 'xbartx' Nowakowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?