  • Data: 2004-02-25 17:53:27
    Temat: Re: BZWBK maja bajzel w oddziałach
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem wczoraj i dzisiaj w 2 oddziałach banku BZWBK żeby założyć lokatę. W
    > pierwszym mi powiedziano że zerwanie lokaty w 1 roku potrącają 25%, po
    > roku już tylko 15% a w ostatnim półroczu trwania lokaty nic. Natomiast w
    > drugim oddziale twierdza ze 15% niezależnie kiedy lokata będzie zerwana.
    > I jak tu mieć zaufanie do banków, jak każda paniusia twierdzi co innego.

    bank jak bank, tu akurat sprawa tyczy sie EWENTUALNEGO zerwania lokaty.

    a co powiesz o urzedach skarbowych, gdzie roznie interpretuje sie przepisy i
    wydaje rozne decyzje - sprawa troche wiekszej wagi niz zerwanie lokaty.
    w US nie tylko miedzy dzielnicami czy miastami sie roznia w interpretacji,
    czesto dochodzi do absurdow, ze w kolejnych pokojach mowia co innego

    pozdrawiam
    zbyszko janke

    ps. i sprobuj poprosic ich o uzasadnienie pisemne ;)))