eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nieprofesjonalne zachowanie - długieRe: BZWBK nieprofesjonalne zachowanie - długie
  • Data: 2002-02-13 07:35:04
    Temat: Re: BZWBK nieprofesjonalne zachowanie - długie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Abelard" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3c69c20d$1@news.vogel.pl...
    > Mam zatem pytanie do szanownych grypowiczów. Jakie mam podjąć kroki w
    takiej
    > sytuacji. Znajoma z oddziału BZWBK w Opolu powiedział mi, że coś tu mocno
    > nie gra i nie powinni mi udzielić takiej odpowiedzi chyba, żebym się migał
    > od płacenia. Ja chcę spłącić kredyt ale w sposób na który mnie stać. A co
    do
    > tych wszystkich różnic kwot, debetu którego nie mogłem zrobić a bank mógł
    > oraz przetrzymywania informacji o zadłużeniu to chciałbym się dowiedzieć
    jak
    > mogę się skontaktować z kontrolą bankową. Będę wdzęczny za każdą
    informację.

    W BZWBK jest rzecznik klienta.
    Druga możliwość to Arbiter Bankowy - od 1 marca, ale dla spraw po 1 lipca
    2001 - nie wiem kiedy powstał sam problem czy już w lipcu, ale chyba tylko
    on może Ci szybko pomóc.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.02.02 09:05 Wir

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1