  • Data: 2013-06-01 16:48:44
    Temat: Re: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    pws, pytanie tym razem takie ktorego nie bylo. Jestem polecajacym w tej
    promocji. Musialem byc aktywnym klientem, przyznali mi dostep do strony
    polecajacych, poleconych mam w tabelce (o dziwo usuneli imiona, wczesniej
    byly).

    Teraz mnie trapi jedno - czy jak zrezygnuje z karty BzWBK i/lub przestane
    przesylac tam wynagrodzenie (wole do alior) to dostane za polecenie?
    Wydawalo mi sie ze warunek to tylko dostanie sie do programu polecen, pozniej
    mozna zostac "pasywnym klientem"?