  • Data: 2002-06-21 09:18:29
    Temat: Re: BZWBK - tragedia - kuriozum :
    Od: "Wall" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "iczek" <p...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:aeul37$1j1$1@news.tpi.pl...
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Czara sie przelala - przenosze rachunke. Ale gdzie jest lepiej ? :)
    > pozdrawiam
    > piotr biegaj

    I oddział BZ to tragedia obsługi klientów w postaci osób fizycznych. I
    oddział nastawiony jest tylko i wyłącznie na obsługę firm -ewentualnie
    klientów z kwotami przekraczającymi znacznie więcej niż 100 tys. zł na
    koncie. Nic tu się nie zdziała. Ja po miesiącu zlikwidowałem tam konto.
    Najlepszy oddział we Wrocławiu to trzeci i czwarty -najminiej formalizmów i
    dobra obsługa -stosunkowo.
    Jeżeli chcesz zmieniać konto na inny ror poszukaj na FAQ albo w historii
    grupy. Znajdziesz wszystko.
    Pozdrawiam,
    Wall.