eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK traktuje ludzi jak przestepcówRe: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!l11g2000yqb.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Date: Fri, 22 Jan 2010 23:44:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 53
    Message-ID: <7...@l...googlegroups.com>
    References: <hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl> <hja8fv$s9v$2@inews.gazeta.pl>
    <hja8cr$rpe$1@news.interia.pl> <hjbq3p$bjc$1@inews.gazeta.pl>
    <hjcg03$n8q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjcejo$7mc$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.168.252.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264232675 24190 127.0.0.1 (23 Jan 2010 07:44:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jan 2010 07:44:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l11g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=81.168.252.225;
    posting-account=ordtjgoAAACx91fSgXlaKSwiyJE6fkxc
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.0
    (KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.38
    Safari/532.0,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516255
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Sty, 16:27, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Paweł"news:hjcg03$n8q$1@atlantis.news.neostrada.pl
    >
    > > > A te ,,bardziej skomplikowane operacje'' to na przykład zamknięcie
    >
    > konta?
    >
    > > dokladnie, jak zamykalem tam konto walutowe na ktorym od kilku miesiecy
    > > mialem dokladnie 0 EUR, to sie pojawil problem, bo "system" nie pozwolil
    > > pani zamknac ze wzgledu na ujemne saldo, ktorego nie bylo widac.
    > > dopiero po kilkunastu minutach gmerania w systemie i telefonie na helpdesk
    > > pani dotarla do jakiejs tajnej zakladki z drugim poprawnym ujemnym saldem.
    > > faktycznie z pustego konta ktore mialem pobrala sie oplata za ubezpiecznie
    > > karty, tylko ja nadal widzialem 0, a w czelusciach systemu byl minus.
    > > zaplacilem w kasie te 8 zlotych z groszami, wypelnilem specjalny druczek
    > > zamkniecia z pierdyliardem numerkow (bo pani/system nie umie takiego
    > > druczka wydrukowac i sie trzeba jebac recznie na samokopiujacym papierku)
    > > i juz 3 miesiace pozniej konto zostalo zamkniete. amen.
    >
    > Też będę zamykał walutowe w BZ WBK, po tym co tutaj napisałeś dochodzę do
    > wniosku, że najrozsądniej będzie zostawić na nim do dnia otwarcia
    > równowartości 50 bądź 100 euro (równa kwota) aby w dniu zamknięcia ją sobie
    > odebrać w kasie.
    >
    > Czytam wasze posty i dochodzę do wniosku, że coraz gorzej się dzieje w
    > bekającym W.

    Kolega z pracy ma nieszczęście mieć swój rachunek w BZ WBK i nie chcą
    go obsługiwać w innym oddziale niż w tym który założył konto.
    Podsunąłem mu pomysł żeby przeniósł swój rachunek do oddziału który ma
    teraz pod nosem co w wielu bankach nie jest żadnym problemem.
    Zadzwonił na infolinie i dowiedział się że musi się udać do oddziału
    gdzie założył rachunek :)
    Może zdychający AIB w końcu sprzeda Bzdet Wbk i ktoś zrobi w nim w
    końcu porządek.


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1