  • Data: 2005-08-12 12:03:58
    Temat: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):

    > Jeszcze jedno powinienem dopisac, wlasnie w braku takiej uslugi
    > zrezygnowalem z uzywania karty mBanku i wrocilem do Multi, ktory przy okazji
    > dal mi kilka razy wyzszy limit ;).

    Tzn. PZ? W Multi nie ma PZ dla spłaty karty. Albo ja o czymś nie wiem.

    > Ostatnio coraz czescie przypomianel sobie
    > o splacie karty za piec dwunasta (oczywiscie nie doslownie ;)). Cociaz
    > robiac przelew z Multi juz nawet po ostatniej sesji jestem pewien, ze bym
    > sie wybronil

    Z Multi spłacając kartę Multi? Musisz zapewnić odpowiednią ilość środków
    do godziny 20 dnia terminu płatności (tak stanowi regulamin).

    > ale gdybym wyslal nastepnego dnia, pewnie musialbym zaplacic
    > kare...

    Po pierwsze nie karę, tylko należne banku odsetki ;-) A po drugie, nie
    ma o czym dyskutować: odsetki są naliczane automatycznie nawet jak
    zabraknie jednego grosza.

    Marek