  • Data: 2005-08-17 19:34:19
    Temat: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    news:ddv4up$7h4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No naprawde nie przekonuje mnie ta argumentacja, ze taka reklamacja
    > zostala by automatycznie na tej podstawie uznana. Czy to
    > teoretyzowanie, czy jest to podparte eksperymentem ?

    A czemu nie? Przeciez to jest prawda...
    W podobnej sytuacji BPH uznalo reklamacje. Chodzilo o zaksiegowanie 3 sesji
    przychodzacej nastepnego dnia. Oddzial w pierwszej chwili odrzucil
    reklamacje (ustna) i twierdzil, ze nie ma zadnych podstaw ani mozliwosci
    zeby zostala uwzgledniona. Po zlozeniu reklamacji pisemnej uznal ja i to
    bardzo szybko.
    Nie sadze zeby inny bank odrzucil taka reklamacje. Zwlaszcza gdy mozna dosc
    latwo wykazac, ze swiadczenie zostalo spelnione, a przeksiegowanie miedzy
    kontami jest czynnoscia czysto techniczna. Co wiecej, na taka czynnosc, a w
    zasadzie czas jej trwania, klient nie ma najmniejszego wplywu. W przypadku
    Multi i mBanku mamy doczynienia z wewnetrznym przeksiegowaniem, bank ma
    mozliwosc techniczne dokonania tego online. To czy pieniadze znajduja sie na
    rachunku technicznym karty czy na innym rachunku przejsciowym w tej sytuacji
    nie ma znaczenia - wlascicielami rachunku jest BRE Bank SA.

    Maciej